2008. március 2., vasárnap

Svédzseb

Tudom, hogy nem nagy fakszni megvarrni, de ha már elkapott a fényképezés gondoltam csinálok erről is fázisfotókat.

1. Először is én mindig megerősítem közbéléssel a zseb szélét, hogy ne nyúljon ki és szebben lehessen letűzni.

2. Másodszor én mindig bélésselyemből készítem a belső zseblapot, mert így talán nem üt át annyira a nadrág színén a zseb. /bár néha ez sem segít - no ezért varrok én ritkán zsebet a nadrágokra/. Ráhelyezem a belső zseplapot a nadrágra, színt színére fordítva.

És a zseblapoknak /külső és belső egyaránt/csak a nadrág oldalával érintkező részét tisztázom el. A többit majd együtt!
3. Rávarrom a belső zseblapot.
4. Felhajtom és levasalom.

5. A varráshoz közel letűzöm a ráhagyást.


6. Belülre hajtom a belső zseblapot és levasalom


7. Kívülről letűzöm - most díszítőmintát választottam.


8. Ráhelyezem a külső zseblapot.

9. A két zseblapot összefogom és körben összelockolom. A tetejét és az oldalát nem szoktam, hiszen a nadrág összevarrásakor ezek automatikusan záródnak.


10. Így néz ki a nadrág színe felöl. Ezután varrom össze a szárak oldalát.

3 megjegyzés:

Kicsoda írta...

En is belessel csinalom a zsebet, foleg (csak:-)) Dani gatyajara, de ez a diszoltessel letuzes uj es tok jo otlet!!!
Te nem tuzod korbe a zsebet, furan is nezne ki egy elegans noi nadragon:-), de igy nem lifeg? en ezert szoktam korbetuzni az egeszet.

Arcencil írta...

Hűűűű, nekem meg ez nem jutott eszembe! Egy sportos nacin nagyon jól mutatna!!!! Egyébként nem lifeg annyira, mert fent és oldalt rögzítve van az oldalához. De mekkora ötlet ez a tűzés!!!!!

KicsiKató írta...

Lányok, nektek tuti nem nagy fakszni, de nekem ez a fotósorozat akkora segítség lesz, ha legközelebb nadrágvarrásra adom a fejem.. Zsebmániás vagyok, de megvarrni mindig szorongtam. Eddig:)) Köszi, Arci!!!