2008. szeptember 15., hétfő

WIP

Nekiálltam egy kisebb takarónak a nemrég vásárolt Modern Quilt könyvemből. A "Plain Spoken" fantázianévre hallgató quilt főképp a színek összeválogatásában jelent kihívást, egyébként sima téglalapokból áll. A tűzéssel lehet megbolondítani, és nekem épp ez a célom - gyakorolni szeretném egy kicsit a kukacolást és társait.
A blokkok készen vannak, ma-holnap összevarrom a fedlapot. Aztán pihi, mert a hétvégén végre behozok egy több évtizedes (khmmm) lemaradást és leteszem az angol nyelvvizsgát... Szóval utána még meg kell festenem a hátlapot és jöhet a tűzés.
Ezzel egyidőben varrok egy kord kismamaruhát a Burda 2006/08 számából, ami ott elasztikus dzsörzéből van, de én egy vékony, nagyon rugalmas kordot választottam inkább. Kicsit félve állok neki a szabásnak, mert eddig minden kismamaruha nagy volt rám amit a Burdából varrtam pedig 36osban szabtam ki őket....
És terv is van ezer, de jövő héttől tényleg semmi más csak a varrás és egy kis egyetem.
Ja, közben elhasználtam egy kis anyagot a Columbuszos festésből is és csináltam két csálé macskát a másik quiltes könyvből...

6 megjegyzés:

Cic írta...

Csálé macskák=aranyos macskák. :-)
Gratulálok a varrókuckódhoz is, legyen sok örömöd benne! Apropó - most, hogy egyre jobban kezdesz belemerülni a patchwork világába nem lesz kicsi az az asztal??? ;-)))

Kicsoda írta...

Jo kis tervek!!!! Kivancsi vagyok a takarora, majd mutasd a reszleteket, ha lehet:-)

Katbo-Réka írta...

Ezek a macskák.....
Nagyon jók, a maguk csáléságával

Cic írta...

Jajjj, én balga! Hát sok boldogságost neked tegnapra!!! :-))))))

Arcencil írta...

Cic! Köszi!!!! De az asztal kicsi, de sajnos ezt előre tudtam. Az urammal osztozunk a kis dolgozón, nem fért be nagyobb. Marad a padló és a konyhaasztal. És egyenlőre álom a saját szoba 3 méteres asztallal....

Miss Scotty írta...

Szia!

Teljesen véletlenül akadtam (újra) rád. Emlékszel még rám? (nlc) Tőled kaptam a cimkerendelős tippet. Azóta is onnan rendelem.
Tetszik a blogod! Ügyi vagy ;) Ha van időd nézz be hozzám is (www.avarazsollo.blog.hu)
Üdv. Scotty