2009. január 18., vasárnap

Kézzel varrok

Néhány hónapja volt, hogy Kdattával és Kicsodával arról beszélgettünk, hogy a quilt munkák széleit géppel vagy kézzel szegjük-e el. Én mondtam, hogy mindig mindent géppel varrok és akkor ők azt mondták, majd meglátod, hogy gyerek mellett jó, ha vannak "kézzel varrós" munkák. Most elérkezett az idő amikor megértettem mindezt.
Szerencsére Emma születése után sem hagytam abba a varrást, de kb. három hete egy nagy faliképen dolgozom ami 80%-ban kézi applikációval készül. Már nem sok van hátra, 3-4 napi munka és kész. Ajándékba készül.
Azt hiszem nagyon élvezem, hogy kézzel varrok, most egyébként sem lenne türelmem a gép mellett ülni. Ruhát - bármennyire is szeretnék - most nem varrok magamnak, mivel minden nap mást mutat a mérleg... /De azért már fantáziálok egy-két tavaszi darabról/
Lassan igyekszem visszatérni a varrós társaságba, mert megvallom őszintén, hetek óta nem tudok blogokat olvasni, a fórumról nem is beszélve. De mindenki azt mondja lesz ez még jobb is. Igaz??? ;-)

12 megjegyzés:

Budai Detti írta...

:) Olyan jópofa ez az időszak!! Sok sikert nektek! (A varráshoz, sírás és aggódásmentes kellemes órákat!)

Silerika írta...

Gratulálok a kislányodhoz!
Kézzel varrni azért is jó, mert csendes, és hallod a kicsi szuszogását.:)

Zsukkata írta...

És persze hogy lesz ez még sokkal könnyebb is :-). Nekem már 5 hónapos a Kisebb, és csomó mindenre jut idő mellette, pedig van egy két éves bátyja is. Szóval kitartás :-))

Tigrislilijom írta...

Nem eszik azt a kását olyan forrón! Az én 2 hónaposom mellett lazán lehet géppel is varrni. A gép nem túl hangos persze, egyébként meg már a pocakban is rendesen kondicionálva volt a hangjára :-), nagy békésen alszik "mellette" (nem a kiságy mellett rendezkedtem be). Igazából csak az időhiánnyal és a kialvatlansággal kellene megküzdenem...

Bea írta...

Lesz még lazább időszakod ez biztos! De ennek is meg van a maga varázsa.
Az első babánál (legalábbis nálam) az időhiányt gyakran az okozta, hogy néztem, ahogy alszik:))))A kicsi pedig simán elaludt a varrógép mellett:)))

Kicsoda írta...

De jo, hogy irtal!! Dragam, csak konnyebb lesz:-)
Majd mutass kepet, mert tuti sokat valtozott Emma:-)

Amaranta írta...

Aztaaa, hogy te varrni is tudsz mellette! Nekem erre majdnem másfél évet kellett várnom. Biztosan rosszul csináltam valamit.

Kata írta...

Ügyesek vagytok nagyon. Egy 80%-os készültségű kézi aplikációsvkép nem semmi. :o)
Én egyébként épp a te hatásodra kezdtem el több mindent géppel befejezni, a visszája felől ferdepántozni. :o) Bár az is igaz, hogy a 3 évesem mellett már simán lehet.
Nálatok is csak jobb lesz a helyzet :o)
Képet én is szívesen látnék. ;o)

Szömörce írta...

Csatlakozok Amarantához, én is csak ámulok, hogy már varrni is tudsz :)Biztos, hogy egy nagyon kis nyugodt angyalka a kislányod.

patchwitch írta...

hát...bár én marhára nem értek hozzá, de már legalább volt időd blogolni, ez is előrelépés, nem?
jó téged megint látni!
nagyölelés,
:D

Csipcsilla írta...

A kézzel varrott dolgok egyediek, és értékesebben. Kérlek, mutasd majd be a művet!
Én várandósan varrtam kézzel egy fali képet, ha van időd kukkantsd meg! (1 hónap munkája volt)
Emmához pedig gratulálok! Az én Balázsom 2ésfél hónapos. Engedi, hogy blogoljak és még munkálkodjak is - neki.
Sok sikert!!

zazálea írta...

Amikor mi (tapasztalt szülők) azt mondjuk, hogy egyre jobb lesz, akkor nemcsak arra gondolunk, legalábbis én, hogy egyre könnyebb lesz (persze, az is), hanem egyre JOBB lesz, mélységében, tartalmában, csodájában. :o)