2009. március 3., kedd

Új anyagok és egy bébierszény

Tegnap megérkeztek a Dots N Stripes skót webáruházból rendelt Hilco anyagaim. Nagyon ajánlom mindenkinek a boltot, egy irtó kedves hölgy vezeti, akivel több levelet is váltottunk, mert a paypalos fizetéssel nem stimmelt valami. Még a postaköltséget is levette, így 6 fontot kellett fizetni, ami vetekszik a Magyar Posta áraival. Nagyon elégedett vagyok az anyagokkal és alig várom, hogy legyen egy kis időm, hogy nekiálljak Emma Rózának varrni.

A hordozókendőmről még nem készítettem képet, de mivel nem sokat kellett rajta varrni, így nem is biztos, hogy megállná itt a helyét :-)
Viszont a hétvégén varrtam Emmának egy bébierszényt, miután úgy ítéltem, hogy a kendő nem mindig a legjobb megoldás. Jucuu -val nagy levelezést folytattam és egy csomó jótanácsot adott, plusz segítséget az erszény megvarrásához.
Én elasztikus vásznat használtam, Emma láthatóan nagyon élvezi. :-) Egy ideig jó lesz, aztán pedig igyekszem hozzászoktatni a háti hordozáshoz.
Mi egyébként többnyire itthon használjuk, a városban babakocsival közlekedem. Vezetni egyébként sem tudnék az erszénnyel az ölemben. Bár ma bementem a munkahelyemre és ott az erésznyben jöttünk-mentünk (nem kis feltünést keltve...)

14 megjegyzés:

Kicsoda írta...

Edes kicsi:-) Egyebkent akartam mondani, hogy jo ez a hordozo, a gyereknek is meg neked is de a hati sokkal jobb lenne es tudom egy csomoan fujjolni fognak, de te is kicsi vagy, Emma meg szepen no:-) Szoval jo az a babakocsi is. En Barnit mas sokkal kevesebbet hordtam magamon, es ha lenne 3., meg kevesebbet... Nekem NAGYON tonkretettek a hatam:-(

Anyagok szepek, kivancsi vagyok mi keszul!!!

Jolcsi2 írta...

Drága Enikő!
Emma Róza gyönyörű kisbaba, szívből gratulálok, és minden jót kívánok Nektek.

KicsiKató írta...

Tündériek vagytok:)) Puszi!!

bruercsi írta...

Csuda szép a pici lány!!
Látszik, hogy nyugodtan alszik... olyan ismerősen zárt így neki a tér, mint a pociban abban szép 9 hónapban... :)

Monika írta...

Tüneményes a kicsi lány az erszényben!!!!És milyen gyorsan cseperedik!!!!remek helye van ott benne!:)

Arcencil írta...

Drága Jolcsi! Olyan jó lenne felőled hallani! Ha írnál egy rövidke e-mailt megköszönném, mert akkor tudnék rá válaszolni :-) Jelenleg semmilyen elérhetőséged nem tudom, pedig valamikor a közeljövőben megyünk Tiszaújvárosba!!!

Kicsoda! Igen, a hátamat nagyon megviseli a hordozás, de egyenlőre főképp az, hogyha nem kendőben viszem, hanem csak simán a karomon. Az nagyon féloldalas. De igyekszem leszoktatni magamról, jó lenne ha földközelben (kiságy, játszószőnyeg..) többet tartózkodna :-)

Timici írta...

szépek az anyagok, főleg jobbról a 2., a 3. és az 5. tetszik.
eredetileg babaerszényt szerettem volna Neked varrni karácsonyra, csak nem találtam hozzá megfelelő anyagot, nekem is van én nagyon szeretem, jó hordozást!:o)

alika írta...

lehetne tudni,hogyan készül ez a hordozó?14 hetes terhes vagyok,és szívesen elkészíteném a babucinknak.
alika

Unknown írta...

Gyönyörű a pici lányod!
Az anyagok és a bolt lenyűgöztek, már keresgélem, h miket fogok rendelni. Köszönöm az ötletet!
Ági

Arcencil írta...

Köszönöm mindenkinek!
Alíz! Itt megtalálod a leírást: www.babakozelben.hu
Üdv!!

36évi írta...

Arcikám, írtó aranyos ez a lány... :)
Az anyagok meg nagyon jók, már a múltkor is néztem, megyek, megint szemezek egy kicsit. :)

borsoo írta...

Kedves Enikő!
Így ismeretlenül is gratulálok a kicsi lányhoz, nagyon szép kicsi.
Megkérdezhetem, hogy elasztikus vásznat hol vettél? Nekem most született 1 hete a 4. babócám, neki varrnék egy erszényt..olyanunk még nincs.
Előre is köszönöm!
Orsolya

Arcencil írta...

Évikém, köszi :-)))
Orsi, én szegedi vagyok! Itt vettem egy méteráru turkálóban. De szerintem sok helyen lehet kapni.

Zelnice írta...

Szépek vagytok! A 38-as méretre való hízást meg nem is nevezném hízásnak, főleg ha ilyen csini darabokat tervezel varrni :-)