2010. július 16., péntek

Ruha esküvőre


Idén elhatároztam, hogy a közeli barátaim "neves napjaira" nem haszontalan dolgokat ajándékozok, hanem kérhetik, hogy varrjak nekik valamit. Csak az anyagot kell szállítani és én ajándékba megvarrom nekik.
Íme itt az első kérés. Az egyik barátnőm esküvőre megy, holmi "koszorúslány-féle" lesz, de nem igaziból csak még régen elviccelődtek ezzel az arával. No most be kellett váltani az ígéretet. Köztes megoldást találtunk.
A ruha a legutóbbi Burda modellje, 38-as méretben készült selyemszaténból és muszlinból. Nagyon szerettem varrni.

Az eredeti kép itt

PS: még mindig nem megy rendesen a blogra való képfeltöltés - nekem. Össze-vissza pakolja be, utólag lehetetlen rendezni, ráadásul nem lehet nagyítani. Van ennek valami titka?

10 megjegyzés:

Flier Judit írta...

Mesés lett ez a ruha! (Képügyben sajnos nem tudom a megoldást.)

katafolt írta...

Szép lett, szeretem ezt a fáradt rózsaszínt...
A képről: én a frissített szerkesztőt használom (a beállításoknál kell keresni)
és megy minden, ahogy kell. Csak rákattintok a kép ikonra, feltöltöm az összes képet szép sorjában és azután illesztem a blogba. Oda fogja feltenni, ahol a kurzort hagytam előzőleg. A méreten utólag is tudok változtatni és ki is törölhetem a nem tetszőket.

Ahama írta...

De jó újra látni Téged :). A ruha gyönyörű, elegáns.

Kicsoda írta...

Gyonyoru lett!!! Ugy orulok, hogy latom min dolgozol!

Vacskamati írta...

Szia!! De jó, hogy írsz! A ruha álomszép lett.. :D

patchwitch írta...

nagyon jó, hogy itt vagy újra! (tánc) és nagyon ügyes vagy (na ez nem újdonság)
és cuppnektek

Mandala írta...

Gyönyörű lett a ruha, ezt szívesen hordanám én is, nem csak esküvőre, csak romantikusoknak.

Zelnice írta...

Gyönyörű! Jó a barátaidnak, nem mindennapi ajándék!
(olyan jó h. megint blogolsz! csak a füled kellett kicsit rágni?)
Megmértem a molinót, sajna csak 80 centi az egész :-/azt hittem bőviben vagyok.

Arcencil írta...

Jó, hogy vannak olyan barátaim akik rágják a fülemet :-) Szóval köszönöm mindenkinek! :-)))
Ígérem gyakrabban jövök!
Katafolt, köszönöm a segítséget!

Nóra írta...

Jó végre újra látni a munkádat.
És nagyon jó az ötlet is, én is olyan nehezen találom ki az ajándékokat, talán ennek örülne mindenki a legjobban.