2008. február 15., péntek

Szolgálati közlemény 1.

Köszönöm, hogy érdeklődtök felőlem e-mailben! Jelentem megvagyok, csak egy kicsit az egészségem megbillent - ezt most itt nem részletezném ;-) Ez az oka az eltűnésemnek.
Ha minden igaz, nemsokára minden rendben lesz és jövök újra!!!!
A fényképezőm tönkrement, de ma kaptam kölcsön egy másikat és igen: az előbb hozta meg a postás az egyik amazonról rendelt haute-couture varrós könyvet! Ebből is fogok nektek szemelgetni!
Sajnos a SWAP-om úgy néz ki nem tudom teljesíteni, azaz mindent nem fogok tudni megvarrni. De ami kész lesz, azt prezentálom.
Kreatív, varrós hétvégét mindenkinek!

2 megjegyzés:

Kicsoda írta...

Orulok,hogy megvagy, nem orulok, hogy nem jol...vagy igen?;-D

Arcencil írta...

Mostmár, hogy kiderült mi a baj megnyugodtam. Sajnos nem vagyok jó bőrben, és emiatt nagyon elmaradtam varrásilag. Kell még pár hét mire összeszedem magam.....