2008. június 16., hétfő

Drapp flitteres ruha

Nagyon tetszik a hímzett flitteres anyag. A természetesség és az elegancia keveredik benne és most nekem pont erre van szükségem.
Már régóta tetszett egy ruha a Burdából, a 2006/03-ból az alábbi:


Ennek a mintája azonban az alsó fodor miatt elég sok anyagot emésztett volna fel, úgyhogy mindig tologattam a megvarrását.

Most azonban amikor megláttam a Burdában ezt a modellt rögtön tudtam, hogy a hímzett anyagból fogom megvarrni:


Íme kész az újabb ruha, ami megint nem kimondottan kismama ruha, de az oldalt lévő gumikkal jól lehet állítani a derékbőségen és a pici poci is szépen belefér még!

Burda 2008/06 108-as modell

Megígérem, hogy hamarosan készülnek képek úgy is , hogy rajtam is láthatóak lesznek a ruhák! ;-)

12 megjegyzés:

Kicsoda írta...

Latod Dragam, en pont errol beszelek, mert ez meg nagyon a TE stilusod. Nagyon tetszik, es ugy elfogadnam, es idorol idore elcsabulok de mindig ra kell jonnom, hogy en ezeket mason szeretem:-))

Arcencil írta...

:-)))
De legalább mindenki rátalált a stílusára ;-)

hortenzita írta...

Nem kell feltétlenül "elbálnásodni" kismamaként. Én komoly erőfeszítéseket tettem, hogy legalább a kötelező 9 kilót felszedjem.

Bea írta...

Ezek az anyagok nagyon szépek! Eurotextil ez is??
És persze a ruhák is csinosak!

Sigrid írta...

I can't read your text, but your dress is wonderful. Love your fabric.

Arcencil írta...

Hát remélem nem fogok elbánásodni, bár én biztos, hogy nem álok meg 9 kilónál.. :-)
Igen ezek mind eurotexiles anyagok, most volt egy kis akció nálunk így 1200-1500 Ft-ért vettem anyagokat. Jó nem egy kilós anyagbolt ára ,de szerintem is is olyan rossz ;-)

Arcencil írta...

Thanks Singrid! My english isn't so good...:-(
I'm expecting a baby and I sew the new wardrobe. :-)I love these facrics too!

Mamis írta...

Nagyon csinosak a ruhák.Az anyagjuk nekem is nagyon bejön.A kilók szerintem nem törvényszerűek!Én ösz-visz 3kilót szedtem fel/persze ez korházi koszt mellett volt!/

Bea írta...

Az 1200-1500 Ft-os ár nem rossz, én akkor akadtam ki, mikor 28.000.-Ft-os (nem tévedés!) anyagot láttam náluk! És még nem is tetszett!

kastanie írta...

Nagyon szép leszel bennük.

Ági írta...

Hello!! Nagyon szépek ezek a ruhák és szívesen hordanám énis őket :)

Unknown írta...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ