2008. július 9., szerda

Ezt meg kell szereznem!

Miután végre megvettem álmaim varrógépét, van egy klassz fedőzőm, és egy jól működő lockom, és minden kütyü ami a varráshoz kellhet - nos akkor úgy gondoltam, hogy hátradőlök a székben és csak varrok, varrok, varrok.....
Úgy látom azonban a varrós világ is úgy van kitalálva, hogy elhúzzák az ember orra előtt a csontot, még mielőtt a félrekuporgatott pénzt a család nagy örömére más "hasznos" dologra pazarolná....
Megjelent ugyanis a Bernina új három dimenziós szabásminta tervező programja. És én máris oda vagyok érte, meg vissza. Talán az első lehetőség arra, hogy mégiscsak saját, sk szabásmintáim legyenek??
Egyébként is nálam a hobbim szent és nem átallok minden kanyi félretett filléremet erre költeni. Szóval tessék nyálcsorgatni:
Itthon jelenleg 70.000 Ft. Természetesen beindítottam a földalatti mozgalmat is, ha értitek mire célzok ;-))

5 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Hát ha valaki ezt megérdemli és KI TUDJA HASZNÁLNI a benne rejlő lehetőségeket, az Te vagy! Támogatom csendes erőimmel a munkádat, hajrá:)))

Kicsoda írta...

Akkor en mentem meg a csaladot az anyagi romlastol:-) ezek sajna nem jok. En beszeltem par emberrel, profik voltak es azt mondjak, hogy SOKKAL tobb ido, vacakolas, mert ha megvaltoztatsz egy adatot, nem vilagos, hogy valtozik es a vegen igenis kell igazitani.
Nem akarlak aggitalni, de szerintem a kezi rajzolas jobb, mert ott tenyleg latod mi tortenik. (ez sem lenne ingyert, mert a konyvek dragak:-D)
arrol az aprosagrol nem szolva, hogy a site-on a bemutatonak szant ruhakra tulzas lenne azt allitani, hogy jol allnak. A szoknya, gyurodik a csipojen, a felso, mellben kicsi.
Egyebkent nekem kuldtek valami infot, hogy online bemutato orat csinalnak, vagy mi. szoval iratkozz fel, hatha lesz megint.

Arcencil írta...

Nagyon köszi az infót Kriszta, most úgy vagyok vele, ha sikerül ingyen beszerezni akkor megnézem, hogy milyen, ha nem akkor tényleg nem vacakolok vele. Közben én is gondolkodtam, és tényleg elég macerás, sőt csak a bebetonozott mintákkal tudsz dolgozni és az a letöltött demo szoftver alapján nem valami sok....
Figyi mesélj, jó ez a japán szerkesztős könyv??? Szerinted való nekem is? ;-))

Kicsoda írta...

Szerintem allati jo!!! most merkesztettem egy szoknyat, meg ki kell vagni es osszevarrni (ez lesz a gyors resz:-D) Hazaviszem es megnezed.
Nem akarok hazudni, hogy egyszeru, egyaltalan nem az, meg ugy sem,
hogy nem vagyok kezdo ebben. de egyszeruen ertelmet latom. Bar varjukmeg mi lesz a szoknyabol:-))))

Igen, a demotol en sem estem hasra. Papiron gyorsabban megcsinalom,
mint a geppel vacakolva es meg printel, ragaszt stb. Ingyer esetleg megeri:-)

rossz helyre irtam eloszor:-)

Babi néni írta...

Van egy magyar is:

Cser Ferencné: Szabás-varrás. Az antikvarium.hu-n vettem és tényleg tudtam vele szoknyát szerkeszteni én is. Mást azért nem mertem, pedig kabát meg ingek, nadrágok is vannak benne.

Melyik az a japán könyv?