2008. november 12., szerda

Karácsonyi húzogatós

Jajj, nagyon izgulok! Mindjárt megyek és megnézem az e-mailem és kiderült, hogy kinek kell készíteni ajándékot :-) Remélem sikerül valami személyre szabottat alakítani :-) Olyan jó ez a játék lányok, köszi Ahamaa, hogy kitaláltad!

Egyébként pár napja nem varrok, mert egy csomó vackos ügyet kellett megoldani. Kiszabtam a pizsiket, de még a tisztázásig sem jutottam el. :-(

----

Uffff..... nem akarom lelőni a poént, de nem vagyok valami könnyű helyzetben a megajándékozni kívánt személlyel kapcsolatban.... No de sebaj, így még nagyobb a kihívás ;-)

2 megjegyzés:

zazálea írta...

Ne izgasd magad, mi sem. De ez a jó benne... elmerülni a másik blogjában, kicsit megismerni, elképzelni, hogy milyen, aztán meg kitalálni valami személyre szólót....:)

F.Gina írta...

Milyen jó nektek ! Én olyat kaptam, akiről a nevén kívül nem tudunk semmit, se blogja, se semmije :((((
Azt se tudom, hímez-e, hámoz-e, varr-e, vagy mit csinál ? Még commentet sem ír senkinek, hogy abból kiderülne valami, nem is értem, jó pár lány jelentkezett úgy, hogy semmit sem árul el magáról.
Így kap valamit a ládafiából.