2010. október 14., csütörtök

Most nem varrtam, viszont kötöttem! :-)

Emmával ha felébredt a délutáni alvásból minden nap megyünk valamerre. Ha süt a nap, ha esik, ha hideg van, ha meleg. Többnyire a belváros felé vesszük az irányt, sétálunk, beszélgetünk az ismerősökkel, futkározunk, madarakat etetünk, szobrot mászunk.
A lányom valamiért nem szereti a játszótereket. Nem baj, mert én sem túlságosan....

A nagy "attrakció" pedig, hogy pár napja kötöttem neki egy sapkát. Teljesen hihetetlen de az első befejezett kötött dolgom. ( Az általános iskola 6. osztályban kötött napsárga rizsmintás T vonalú pulóver a "Kössek vagy horgoljak? - hobbikönyvtár" alapján nem számít..)
Szóval végre valamit befejeztem! A gyapjú Rikker féle, a színe Columbus égszínkék. A gyapjú minősége nem a legjobb, emiatt a hozzá kötött sál a kukában végezte, nagyon felhúztam magam rajta, borzasztóan szúrt, bélelni akartam egy pamut anyaggal, de sehogy se állt, így a végén kidobtam. Nem lett volna érdemes újrakötni, és a kedvem is teljesen elment tőle.
Hogy mit csinálok a megmaradt 90 dkg nyers színű szúrós gyapjúval az még talány. Eredetileg magamnak szerettem volna egy pulcsit majd, de tudom, hogy csak vakaróznék benne.

A sapka mintáját innen vettem, nagyon szeretem ezt a blogot olvasni.




9 megjegyzés:

Flier Judit írta...

De jó :)! Nagyon csini benne, olyan "vagány-csajos".

Arcencil írta...

Szia Judit! Köszönöm a mintát!!! Szuper a blogod, nagyon hangulatos!!

csipkebogyo írta...

Tündéri kis hercegnőd van! Jó ez a sapi fazon nagyon.

Vacskamati írta...

Nagyon stílusos lányod van! (Vagy az anyukája..) Irigykedem is miatta, én nem tudok ennyire vagány szerkókat kitalálni. Kár, hogy az első sapinak nincs leírása.. ;)

Ügyes vagy, klassz lett a sapi! (Nekem a masni kicsit túlméretezett.. de nem is olyan franciás az ízlésem, mint a tiétek. :D) Azért én valahogy beszereznék mellé egy puha sálnak valót is, a sál fonalát- ha nem szó szerint került a kukába, esetleg lábszárvédőnek a szereléshez, harisnya fölé... Hm??? Nagyon jól illene ehhez az egyenes vonalú farmerszoknyához. :D

Violini írta...

nagyon jó lett ez a sapi, igazán vagány! És úgy általában ahogy öltözteted ezt a lányt....!

Amaranta írta...

Nagyon kis elegáns a csajszi benne!

... és persze egyetésrtek Vacskamatival, stílusos, akárcsak az anyukája.

Nem ismerem a Rikker féle gyapjut, de szönyegnek!?!?

Viszont a Barkáék felhöje szuper, csak ajánlani tudom, a lányomnak már két sapija is van, és nem tépi le magáról.

Arcencil írta...

IO, az uram szerint is nagy a masni, de nekem meg pont ez tetszik :-)))
Emmarózt meg imádom öltöztetni, ezért is örülök, hogy lányom lett :-)

Kicsoda írta...

Pont errol van szo, te lanyos mama vagy es kesz:-) En meg orulok a ket fiunak:-)))))
A sapi nagyon edes es az a figyelem, ahogy megy;-)

Unknown írta...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ