2008. augusztus 15., péntek

Kuckóváltás

Most néhány hétig nem nagyon tudok mutatni semmit, mert feladva öntörvényű életemet és pici másfél szobás lakásomat belevágok valami másba :-) Pontosan öt éve költöztem be életem első saját lakásába, most viszont lassan minden dobozokba vándorol.
Az új helyen a varrógépeimnek is lesz partnere, több gitár közül is választhatnak! ;-) És végre lesz külön varró kuckó és nem a nappaliban fogok szemetelni!!! És polcok az anyagaimnak. /Na ja, kellett valami mézegmadzag, hogy vonzóvá váljon a költözés ;-) /
Most hogy pakolászok rájöttem, hogy a (számomra) legértékesebb dolgaim a varrós cuccaim. Ezeket magam fogom fuvarozni, cipelni és belegondolva valójában ott vagyok otthon ahol ők is ott vannak. Jelenleg semmi más (ruha, könyvek stb) nem ilyen fontos. Ha a három gépem már a másik lakásban lesz nem is akarok itt lenni.
Remélem szeptember közepére minden megtalálja a helyét és újra tudok varrni. Sokat!

6 megjegyzés:

Cic írta...

Kívánok sok boldogságot az "új" életedhez, kuckóváltásodhoz, MINDENHEZ! :-)

Bea írta...

Sok-sok boldogságot kívánok az új kuckódhoz és az új életedhez!
És persze a pici lányhoz is (az indexen olvastam:))).

Arcencil írta...

Köszönöm lányok, nagy izgalommal készülök rá! :-)

Amaranta írta...

Sok örömöd teljen az új kuckóban és lakásban, meg persze az új életedben is!

(Azért csak óvatosan a cipekedéssel!)

36évi írta...

Az istenért, kérlek, ne cipekedj!
Biztos lesz olyan vállalkozó szellem, aki vigyáz a motyódra. És a tildás meg nagyon jó, várom a kifejletet. :)))

Arcencil írta...

Nem cipekszem, igyekszem vigyázni :-) Bár amilyen hirtelen vagyok, szeretnék pikk-pakk túl lenni az egészen ;-)