2008. augusztus 4., hétfő

Kismamablúz - Burda 2006/08 123-as modell

Elkészültem a blúz rövid ujjú változatával. Nem volt kedvem macerázni a csíkok illesztésével, mivel ez egy olyan anyag volt, hogy félbehajtva még véletlenül sem fedték egymást a madeira csíkok... Így legalább másfélszer ennyi anyag kellett volna, hogy minden szépen álljon, plusz a behúzások is módosítottak a csíkok elhelyezkedésén....
Persze nagyon zavar, nem szeretem az ilyen munkát, de mit is szoktak mondani? Egynek jó lesz! :-) A csíkos kosztümhöz készült, remélem a párom készít majd rólam fotót és azt is fel tudom tenni.

6 megjegyzés:

Bea írta...

Nagyon csini lett a blúzod!
Ami a csíkok illesztését illeti (ez jól hangzik), rajtad kívül senki nem fogja észrevenni. Csak a csinos kismamát fogják látni a laikusok, úgyhogy érezd csak jól magad benne!!!!
(Láttam az anyagodat acélkék változatban a győri eurotextilben, nagyon kellemes viselet lehet a hőségben.)

Arcencil írta...

Igen, nagyon tetszik nekem is a csíkos anyag! Biztos fogok belőle varrni jövőre is! :-)

Elizanikó írta...

Szia !
De jó, hogy újra rádtaláltam ! Nagyon jókat varrsz ! Újra kedvem támad a ruhakészítéshez. Én mostanság másféléket varrok.
És kívánok jó egészséget neked is és a kisbabádnak is. Nem találtam, mikor fog születni, de minden jót ! Majd még benézek máskor is. Felveszlek a linklistámra.

Kata írta...

Szerintem nagyon csinos lett a kismamablúzod. a csíkok miatt ne aggódj, tényleg csak te fogod tudni. :o)
Tessen mondani kedves, láthatunk majd rajtad is fotót ezekről a szépségekről. ;o))
Ha én tudtam volna varrni mikor kismami voltam, mennyi bosszankodástól megmenekültem volna. :o)

Arcencil írta...

Igyekszem rávenni a párom, hogy fotózzon, bár az az igazság, hogy még nagyon pici a pocak :-) Még növesztem egy pár hétig, hogy tényleg látható is legyen valami :-)
Kata, majd a harmadiknál ;-)))

Arcencil írta...

Szia Anikó! Köszi én is belinkellek!
A babát a Jézuska hozza, ha minden igaz! :-)