2008. augusztus 20., szerda

"My home" takaró

Nos befejeztem, bár azért több napos munka volt vele. Így sem tökéletesen olyan mint amit a leírás kért, azaz a hímzések "My home" stb. elmaradtak róla. Ezek a házak falát díszítették, illetve két négyzetben csak ez lett volna - így ezek üresek maradtak :-)
Nekem egyébként az egyik kedvencem lett, ez a szín- és formavilág nagyon bejön! Akár falvédőként is el tudom képzelni, de tudjátok, hogy én legszívesebben mindent fellógatnék a falra ;-) Mérete: 100X155 cm

9 megjegyzés:

Amaranta írta...

Erre én is kacsingatok, már néhány blokk ki is van szabva, de ez titok!

Ahama írta...

A kislányszobába ideális falvédő v. kép lenne. A pasztellszínek békések és mégis vidámak. Nagyon szépen varrtad meg.
De takarónak is jó, azzal, hogy nem tűzted meg sűrűn finom puha lehet.

Kicsoda írta...

szep lett nagyon!!!! szepek az anyagok egyutt, szepen van megcsinalva. en nem vagyok egy tilda manias, de ez tetszik nagyon:-)

katafolt írta...

Nagyon szép,miért ne lehetne előbb takaró,aztán,ha már kinőtte a gyermek,falikép-nekem már több takaróm járt így.Azt is megcsodáltam
nagyításban,hogy milyen szépen,keskenyen szegted el a szélét.

Amaranta írta...

Na ezért nem nagyon merek én belefogni, nem viselném el, ha nem lenne olyan precíz és gyönyörű, mint a died! Egyébként a te anyagválasztásofddal még szebb is mint az eredeti!

Arcencil írta...

Jajj lányok, olyan kedvesek vagytok! :-) Ez ajándékba lesz, én már csak ilyen vagyok, mindig mindent odaaadok másnak.....
Amaranta kíváncsi vagyok a tiéd milyen lesz !!!

Colette írta...

Ezek a pasztell színek igazán szépek és harmonikusak. Az előző takaródnak is szép volt a színösszeállítása, de az igazi babás. Üdv, egy új blogos: Colette

panyizsuzsi írta...

Ez valami csodás!

Princi írta...

Nagyon nagyon szép, imádom ezeket a szineket együtt! Nagyon nehezen, vagy egyáltalán nem tudnék megválni tőle, ha ilyet alkotnék.