2008. augusztus 10., vasárnap

Quilt és patchwork kalandozások

Mostanában egyrészt sok-sok-sok szabadidőm van, másrészt a kismamaruha-varrásban nem tudok kibonatkozni, így gondoltam én is nekiállok kisebb sk patchwork és quilt munkáknak. A tegnapi takaró is ennek a mozgalomnak az előszele.
Most, hogy új otthonom is lesz elkelne néhány szép dolog. Párnák, takarók, pici-kedves dologok amitől otthonosabbak leszünk.
Pár hónappal ezelőtt én is festettem néhány anyagot, amit most nekiálltam felavatni. Időközben rájöttem, hogy a színharmónia nem egy könnyen eltalálható dolog..... nem is tetszik igazán a végeredmény, de valahol el kell kezdeni, kidobni pedig már nem akartam.
Valójában egy "mintaív"-nek készült, mert épp a tűzést gyakoroltam a géppel és a színátmenetes cérnával. Aztán gyorsan párhahuzatot varrtam belőle, mert van még három csupasz párnám. Vagyis mostmár csak kettő. :-)
Így tehát a másik kettőnek is készítek valami huzat félét, közben tovább gyakorolom mint a blokk készítést, mind a tűzést.


5 megjegyzés:

Kicsoda írta...

A tuzes nagyon szep. Nem tudom mi a gondod a szinekkel, de erdemes ugy festeni, hogy egy szinbol tobb arnyalat es ahhoz hozzakevered a masik szint. Igy maguktol `osszeillenek`.

Arcencil írta...

A színekkel magukkal semmi, így ez a három szín nem igazán tetszik együtt.
Igen közben én is rájöttem, és csinálni fogok árnyalatokat.

idi írta...

nekem tetszik.Én még sosem próbáltam a szabad gépi tűzést,kicsit félek tőle.biztos egy pár tű látná kárát.

Arcencil írta...

Ildi, szerintem vágj bele! Én sem törtem tűt :-), bezzeg a varrásnál...

patchwitch írta...

arci, nekem is nagyon tetszik, és boldogok lennének a párnák ilyenekkel (nálunk csupa kisgyerekes van, mert annak idején foglalkoztam ovisokkal...)
és ügyi vagy szabad gépi terén is... :D