2008. július 18., péntek

A késztetés

"Bosszantó" amikor úton-útfélen megtalálnak a kedves szavak: "Jajj biztos nagyon szép kismamaruhákat fogsz varrni magadnak", "Már alig várjuk, hogy mivel lepsz meg bennünket...", "Én csak utánad szülök, hogy mindet megörököljem..." - soroljam még?
Ezek után kinek lenne kedve csak a kölcsönruhákban lófrálni? ;-)
Egyébként is, épp emiatt vettem 2-3 éve a spéci újságokat - tehát nincs menekvés varrni kell, folyamatosan és szépeket.
Miután befejeztem a barátnőm ajándékait, vár még rám a Burda kiskabátja, de ez már ki van szabva, csak "össze kell dobni", amit ma este, holnap délelőtt meg is teszek. Szerencsére nem kell bélelni.
Addig is szárad a legújabb szerzemény amiből a csíkos anyag hites neve seersucker (tudtátok?) és a Burda 2008. júniusi száma is cikkezik róla, mint menő divatanyagról. Itt többet is megtudhattok róla! Sőőőőt, komoly kultusza van az anyagnak, nézzétek csak!
Én ma 980 Ft-os akciós áron szereztem be belőle 3,5 métert és a mellékelt kosztümöt varrom meg nyári változatban. Vettem még szép hímzett batisztot is, amiből megvarrom az inget is, csupán annyit változtatok rajta, hogy rövid ujjal szabom.

Burda 2006/08-as számából:



2 megjegyzés:

Kicsoda írta...

en tudtam!!!!! most neztem a youtube-on a project runway-t designereket versenyeztetnek, szerintem allati jo! ott tanulom az anyagneveket:-))))))
a batiszt gyonyoru!

Arcencil írta...

Na mindjárt rákattanok a youtube-ra! :-)