2008. július 26., szombat

A kötőtű is előkerült!

Kicsit félve írom a posztot, mert a tavalyi horgolt vállkendőbe való belekezdésem csúfos kudarcot vallott. No nem azért, mert nem ment a horgolás, hanem menet közben rájöttem, hogy ez a kendő semmilyen kabátomhoz nem lesz jó... Ezután lepasszoltam az egészet anyukámnak, aki szeret horgolni és majd készül belőle valami egyszercsak.
Most viszont elővettem a tavaly beszerzett Bouton d'or újságjaimat és belevágtam egy 0-3 hónapos korig való kiskabátnak és babatakarónak.



A kabátka hátával ma reggel elkészültem, és egészen elégedett vagyok, ahhoz képest, hogy jó pár éve nem kötöttem meg egy tisztességes darabot sem. :-)

Így tehát a varrás, és a keresztszemes mellett (erről egyenlőre nem merek posztolni, mert a végén még "számonkéritek" rajtam) most még kötök is. És még kérdezgetik tőlem, hogy nem unom magam otthon?????? Hát nem, sőőőttt.... :-)))))

5 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Kíváncsi vagyok a végeredményre:)) Milyen színből készíted? Lehet már tudni?:)))

Ugye? Tőlem is kérdezgetik, mért vagyok annyit itthon... Hát bulizás közben nehezen menne a varrás...:)

Bea írta...

Nagyon aranyos lesz! És a szine????

Szerintem sem a terhesség sem az utána a babával otthon töltött idő alatt nem lehet unatkozni!!

Arcencil írta...

A színe ugyanilyen lesz, mert a kék szerintem jó a lánynak is. Egyébként sem aggatnék rá rózsaszínt. A neme meglepetés lesz!

kastanie írta...

Én nem azt kérdem, hogy unatkozol-e, inkább azon ámulok, hogy ennyire sokmindent kihozol az idődből!

Arcencil írta...

Szerencsére most tényleg semmivel sem kell foglalkoznom. Csak magammal. Nagyon boldogságos időszak ez!