2008. július 20., vasárnap

Nyári kiskabát - Burda 2008/06 102-es modell

Befejeztem a kiskabátot, amit nyár esti teraszon való üldögélésekhez varrtam. Sajnos nem sikerült szépen kivasalnom - főképp az ujja körnél, ami pedig most kivételesen szépen sikerült- tudom nem látszik ;-)

Szóval a vasalásban nem vagyok valami profi. Nem tudom meséltem-e nektek, de nálunk a párom vasal, méghozzá csodaszépen. Képes egy inggel fél óráig elszöszölni. Nekem is mindent ő vasal, és meg kell hagynom: ebben tényleg verhetetlen.
Remélem ennek is nekiesik! :-)



Egyébként néhány dolgot másképp csinálnék a kabáton, ha újra varrnám, de mostmár jó lesz így is. Nyári ruhák felett hasznát fogom venni.

15 megjegyzés:

Tany írta...

It's beautiful! You did a magnificent work!

Arcencil írta...

Thanks, Tany! You are very ispiring, I love reading your blog.

enigma írta...

nagyon csinos darab:)

Bea írta...

Nagyon csinos kiskabát!
Úgy emlékszem valahol vannak régi bébi burdáim, ha érdekel szívesen kölcsön tudom adni.

Katbo-Réka írta...

Nagyon szép lett! Nézz be hozzám, meglepetés vár:-)

Mamis írta...

Kukkants át a blogomra!

Kata írta...

:o)) A többiekhez nem néztem be, de valószínűleg náluk is azt fogod látni amit nálam. Sebaj, ha van kedved, kukkants be hozzám is. :o))

Arcencil írta...

Mindenkit megnézek!!!! :-)))))

Bea írta...

Nézz be hozzám egy kis meglepetésre!

Amaranta írta...

Akkor nézzél be mindenképpen hozzám is :-DDD

Amaranta írta...

Ide:
http://amarantakreativ.blogspot.com/2008/07/djat-adtam-msodszor.html

Ági írta...

Helló!! Létszi kukkants át a blogomba.

Kicsoda írta...

ez de jo lett!!! nagyon tetszik a szine, es a gombolas pant mellett azok a hullamkak....tok jo!
(hozzam is majd nezz be:-D)

panyizsuzsi írta...

Szia! Meglepi a blogomon!

Zsazsi írta...

Szia. Most találtam rá erre a honlapra. Nagyon tetszik!!!
Milyen anyagból varrtad a kabátkát?
Köszi.